Tiivistelmä Visma Sign -palvelun julkaisemasta tiedotteesta 17.4.2024:
Visma Sign-palvelussa on hitautta ja häiriöitä allekirjoituskutsuissa ja allekirjoittamisessa

 

Visma Signin palvelussa esiintyy hitautta ja häiriöitä allekirjoituskutsujen luomisessa, lähettämisessä, allekirjoittamisessa sekä verkkolomakkeessa. Häiriöt liittyvät suuriin samanaikaisiin käyttäjämääriin ja suurikokoisiin dokumentteihin.

Palvelun käyttökokemus voi tällä hetkellä vaihdella käyttöajasta riippuen. Hitautta esiintyy eniten ruuhka-aikoina, jolloin palvelun käyttö on vilkasta. Valtaosa kutsuista ja allekirjoituksista menee kuitenkin onnistuneesti läpi.

Pahoittelemme syvästi tilanteesta aiheutunutta haittaa. Jatkossa tulemme merkittävästi kasvattamaan Visma Signin kykyä palvella yhtäaikaisia käyttäjiä, ja tavoitteenamme on erinomainen käyttökokemus käyttäjämääristä tai käyttöajankohdasta riippumatta.

 

Voit kokeilla tätä ongelmatilanteessa:

Allekirjoittaminen

Jos saat virheviestin allekirjoituksen epäonnistumisesta, voit kokeilla allekirjoittamista myöhemmin uudelleen.

Jos Allekirjoita-painikkeen painamisen jälkeen saat ilmoituksen, että allekirjoituksen luomisessa kestää odotettua kauemmin, voit huoletta poistua näkymästä. Allekirjoitus menee hitaudesta huolimatta läpi.

Verkkolomake

Verkkolomakkeen käyttämisessä saattaa esiintyä hetkellisiä häiriöitä, minkä vuoksi verkkolomake ei aukea normaalisti tai sen allekirjoittamisessa on haasteita. Tällaisessa tilanteessa voit kokeilla myöhemmin uudelleen.

Ystävällisin terveisin

Visma Signin Asiakastuen Tiimi